Veelgestelde vragen

  • Zoek op deze site het product van uw keuze..
  • Klik indien nodig de gewenste maat aan
  • Klik op “Bestellen” om het aan uw winkelmandje toe te voegen
  • In de pop-up rechtsbovenaan uw scherm ziet u dan een overzicht van uw bestelling
  • U kiest voor “verder winkelen” of “naar winkelmandje”
  • Als uw bestelling compleet is, kiest u “naar winkelmandje”
  • Controleer uw bestelling; u kunt producten eventueel verwijderen door op de prullenmand te klikken achter het betreffende product
  • Is uw bestelling in orde? Klik op “naar Kassa”
  • Op de pagina “Kassa” vult u uw factuurgegevens in. U kunt desgewenst een afwijkend afleveradres opgeven.
  • Als u uw gegevens en de bestelling heeft gecontroleerd en goedbevonden, vinkt u het betreffende vakje aan onderaan de pagina. Daarmee geeft u ook aan dat u akkoord gaat met uw betalingsplicht.
  • Kies uw betaalmethode en klik op “volgende stap”
  • U komt in uw eigen, vertrouwde betaalomgeving.
  • Klik na de betaling op “afronden” of “terug naar de website”
  • Uw bestelling is afgerond.

U kunt het door u gekochte artikel binnen 14 dagen na ontvangst kostenloos ruilen voor een andere kleur, een andere maat en/of een ander model.

Warmbat verzendt gratis bij orders tot €45,-. Bij orders tot €45,- brengen wij €4,95 verzendkosten in rekening. Omruilen is kostenloos. Alleen als u uw Warmbats retourneert, vragen wij € 5,- bijdrage in de verzendkosten.

In de regel biedt Warmbat uw bestelling binnen 24 uur aan ter verzending bij dhlforyou.nl. Dan heeft u uw bestelling binnen twee werkdagen in huis. Op zondag en maandag wordt er niet bezorgd.

U kunt klachten over een geleverd product of over onze dienstverlening online bij ons indienen. Gaat u daarvoor naar ons contactformulier en vul bij Onderwerp "Klacht" in.

U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en u krijgt dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Warmbatshop.nl voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.